Atlas Fitness Club

Tel. 62 747 53 93

manager: 501 520 607 - Justyna Orpel
63 -200 Jarocin ul. Sportowa 6

Poniedziałek - Piątek 8:00 - 22:00
Sobota 8:00 - 18:00
Niedziela 8:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec

MW Metal Squash League

mw_metal_squash_league_2
 

CENTRUM SZKOLEŃ SPORTOWYCH

WITAMY W CENTRUM SZKOLEŃ SPORTOWYCH

ATLASFC

 

Poniżej prezentujemy Wam harmonogram szkoleń prowadzonych przez naszą profesjonalną kadrę.

W razie pytań – zapraszamy do kontaktu z recepcją klubu: 62 747 53 93

Regulamin


(kliknij w ikonę by otworzyć regulamin)

Poniedziałek 18.01.2021r.

Prowadzący: Alicja Kaszewska

8:00 – 10:00

„SKUTECZNE METODY OCHRONY PRZED WADAMI POSTAWY I BÓLEM PLECÓW – TECHNIKA WYKONYWANIA ĆWICZEŃ ZE SPRZĘTEM”

10:00 – 12:00

„DOBÓR ODPOWIEDNICH ĆWICZEŃ OGÓLNOROZWOJOWYCH Z WYKORZYSTANIEM SZTANGI DLA ZAANGAŻOWANIA TAŚMY PRZEDNIEJ I TYLNEJ”

12:00 – 14:00

„ŚWIADOME POKONYWANIE WEWNĘTRZNYCH SŁABOŚCI I PRZEKRACZANIE GRANIC W TRENINGU CROSS – WYTRZYMAŁOŚĆ SIŁOWA”

14:00 – 16:00

„MIĘŚNIE GŁĘBOKIE JAKO PODSTAWA NASZEJ SIŁY I ZDROWIA„

16:00 – 18:00

„BUDOWANIE TRENINGÓW WZMACNIAJĄCYCH W OPARCIU O DYNAMIKĘ I IZOMETRIE„ – CZĘŚĆ PIERWSZA – PODSTAWY

18:00 – 20:00

UNIKANIE KONTUZJI, ROZLUŹNIENIE MIĘŚNI ORAZ ZWIĘKSZENIE RUCHOMOŚCI W STAWACH BARKOWYCH – CZYLI ŚWIADOMOŚĆ SWOJEGO CIAŁA W TRENINGU MOBILITY„

18:30 – 19:30

„ROLA MIĘŚNI POŚLADKOWYCH W STABILIZACJI NASZEGO CIAŁA” –
PROWADZĄCY PATRYCJA KAŹMIERCZAK

20:00 – 22:00

„SKUTECZNE METODY OCHRONY PRZED WADAMI POSTAWY I BÓLEM PLECÓW – TECHNIKA WYKONYWANIA ĆWICZEŃ ZE SPRZĘTEM”

Wtorek 19.01.2021r.

Prowadzący: Paulina Hoffmańska

8:00-10:00

„ IDEA I KORZYŚCI TRENINGU W ZAKRESIE TLENOWYM, CZYLI TRENING CARDIO I JEGO FORMY”

10:00-12:00

„ZASADY DIETETYCZNE I TRENINGOWE W PRZEPROWADZENIU SKUTECZNEJ REDUKCJI”

12:00-14:00

„DOLEGLIWOŚCI BÓLOWE W RÓŻNYCH ODCINKACH KRĘGOSŁUPA- JAK PRAWIDŁOWO KOMPONOWAĆ ĆWICZENIA  I ZMNIEJSZYĆ SKUTKI JEGO PRZECIĄŻENIA”

14:00-16:00

„JAK WYSOKI POZIOM KORTYZOLU WPŁYWA NA FUNKCJONOWANIE NASZEGO ORGANIZMU?- METODY ŻYWIENIOWE I TRENINGOWE W RADZENIU SOBIE ZE STRESEM”

16:00-18:00

„MECHANIZM PRACY MÓZGU W TRENINGU, CZYLI JAKI WPŁYW MA SYSTEMATYCZNY TRENING NA POPRAWĘ NASZEJ PAMIĘCI I KONCENTRACJI”

18:00-20:00

„POIZOMETRYCZNA RELAKSACJA JAKO EFEKTYWNA METODA ROZCIĄGANIA I NIWELOWANIA BÓLU”

18:30 – 19:30

„DOLEGLIWOŚCI BÓLOWE W RÓŻNYCH ODCINKACH KRĘGOSŁUPA W TRAKCIE JAZDY NA ROWERZE” – PROWADZĄCY PRZEMYSŁAW MATAN

20:00 – 22:00

„ IDEA I KORZYŚCI TRENINGU W ZAKRESIE TLENOWYM, CZYLI TRENING CARDIO I JEGO FORMY”

Środa 20.01.2021r.

Prowadzący: Wojciech Wiśniewski

8:00-10:00

„WPŁYW TRENINGU SIŁOWEGO NA POPRAWĘ SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ I ZDROWIA”

10:00-12:00

„KSZTAŁTOWANIE PRAWIDŁOWYCH WZORCÓW RUCHOWYCH OPARTYCH NA TRENINGU Z KETTLEBELL”

12:00-14:00

„IDEA I KORZYŚCI TRENINGU Z TAŚMAMI PODWIESZANYMI – JEGO ZASADY I ZALETY”

14:00-16:00

„METODY BUDOWANIA ĆWICZEŃ KOREKCYJNYCH W OPARCIU O TRENING Z WYKORZYSTANIEM CIĘŻARU WŁASNEGO CIAŁA”

16:00-18:00

„DOLEGLIWOŚCI BÓLOWE W RÓŻNYCH ODCINKACH KRĘGOSŁUPA- JAK PRAWIDŁOWO KOMPONOWAĆ ĆWICZENIA  I ZMNIEJSZYĆ SKUTKI JEGO PRZECIĄŻENIA” –ODCINEK LĘDŹWIOWY

18:00-20:00

„ROLA UMYSŁU W TRENINGU- CZYLI JAK SKUPIENIE I ZAANGAŻOWANIE MOŻE POPRAWIAĆ ZDROWIE, KONDYCJĘ I SYLWETKĘ”

18:30 – 19:30

„WPŁYW ĆWICZEŃ AEROBOWYCH NA POPRAWĘ ELASTYCZNOŚCI, SIŁY I WYTRZYMAŁOŚCI ORGANIZMU W ĆWICZENIACH CHOREOGRAFICZNYCH”

20:00 – 22:00

„WPŁYW TRENINGU SIŁOWEGO NA POPRAWĘ SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ I ZDROWIA”

Czwartek 21.01.2021r.

Prowadzący: Bartosz Tondaś

8:00-10:00

„DOLEGLIWOŚCI BÓLOWE W RÓŻNYCH ODCINKACH KRĘGOSŁUPA- JAK PRAWIDŁOWO KOMPONOWAĆ ĆWICZENIA  I ZMNIEJSZYĆ SKUTKI JEGO PRZECIĄŻENIA”

10:00-12:00

„KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI CIAŁA PROPRIOCEPCJI POPRZEZ TRENING RÓWNOWAGI RÓWNIEŻ Z WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU”

12:00-14:00

TWÓJ „PIERWSZY KROK NA SIŁOWNI” – JAK BIEGLE I BEZBŁĘDNIE WYKONYWAĆ PODSTAWOWE ĆWICZENIA NA SIŁOWNI”

14:00-16:00

„PODSTAWY UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNYCH W PRACY JAKO  TRENER PERSONALNY”

16:00-18:00

„PROGRAMOWANIE TRENINGU SIŁOWEGO, CZYLI NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PRZY DOBORZE ĆWICZEŃ I JAK PLANOWAĆ JEDNOSTKI TRENINGOWE”

18:00 – 20:00

„ŚWIADOMOŚĆ TECHNIKI ROZCIĄGANIA, ROZLUŹNIANIA , RELAKSACJI I ODPRĘŻENIA TKANEK MIĘKKICH JAKO PODSTAWA RÓWNOWAGI PRACY CAŁEGO CIAŁA”

18:30 – 19:30

„TRENING AEROBOWY I JEGO ODDZIAŁYWANIE NA SPALANIE TKANKI TŁUSZCZOWEJ” – PROWADZĄCY ALICJA KASZEWSKA

20:00 – 22:00

„DOLEGLIWOŚCI BÓLOWE W RÓŻNYCH ODCINKACH KRĘGOSŁUPA- JAK PRAWIDŁOWO KOMPONOWAĆ ĆWICZENIA  I ZMNIEJSZYĆ SKUTKI JEGO PRZECIĄŻENIA”

Piątek 22.01.2021r.

Prowadzący: Patrycja Kaźmierczak

8:00-10:00

„ROLA ĆWICZEŃ IZOMETRYCZNYCH W PRZECIWDZIAŁANIU WADOM POSTAWY W PROFILAKTYCE”

10:00-12:00

„WZMACNIANIE MIĘŚNI GŁĘBOKICH W TRENINGU FUNKCJONALNYM, CZYLI JAK SILNY BRZUCH I PLECY MOGĄ POPRAWIĆ JAKOŚĆ ŻYCIA CODZIENNEGO”

12:00-14:00

„ROLA ĆWICZEŃ AKTYWUJĄCYCH W TRENINGU FUNKCJONALNYM”

14:00-16:00

TWÓJ „PIERWSZY KROK NA SIŁOWNI” – JAK BIEGLE I BEZBŁĘDNIE WYKONYWAĆ PODSTAWOWE ĆWICZENIA NA SIŁOWNI

16:00-18:00

„ŚWIADOME POKONYWANIE WEWNĘTRZNYCH SŁABOŚCI I PRZEKRACZANIE GRANIC W CROSS TRENINGU”

18:00-20:00

„TRENING HIPERTROFICZNY – CZYM JEST I NA CZYM POLEGA”

18:30 – 19:30

„PODSTAWA KOORDYNACJI RUCHOWEJ ORAZ PODSTAWOWEJ WYDOLNOŚCI KRĄŻENIOWO-ODDECHOWEJ W TRENINGU INTERWAŁOWYM – ZASADY ( NA PRZYKŁADZIE TRENINGU HIIT) – PROWADZĄCY PAULINA HOFMAŃSKA

20:00 – 22:00

„ROLA ĆWICZEŃ IZOMETRYCZNYCH W PRZECIWDZIAŁANIU WADOM POSTAWY W PROFILAKTYCE”

cialis male enhancementafrican fly male enhancementanaconda xl male enhancementstrong male sex enhancement super bull 6000 hard long erection pillscyvita fast acting male enhancement tabletsxanogen male enhancement price in indiasafe male sexual enhancement pillsmale enhancement pills mayo cliniccheap male enhancement pills viswissmaxx 30 male enhancementvasoplex male enhancement