Atlas Fitness Club

Tel. 62 747 53 93

manager: 501 520 607 - Justyna Orpel
63 -200 Jarocin ul. Sportowa 6

Poniedziałek - Piątek 7:30 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec

MW Metal Squash League

mw_metal_squash_league_2
 

Trening siłowy

Trening siłowy na wolnych ciężarach

Prawidłowo przeprowadzony trening na wolnych ciężarach ma bardzo korzystny wpływ na organizm człowieka. Powoduje zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni, wzmacnia kości, więzadła i stawy. Wspaniale wpływa na samopoczucie, pomaga w przezwyciężaniu napięć związanych z życiem codziennym. Bez względu na wiek poprawia stan zdrowia i sprawność fizyczną. Przeprowadzany jest głównie z udziałem sztang i hantli. Ważna jest technika wykonania, tempo oraz dobrany ciężar. Jest treningiem bardzo anabolicznym.

Trening siłowy na nowoczesnych maszynach

Stał się dostępny dla wszystkich grup ćwiczących ze względu na wygodę i łatwość ćwiczenia poszczególnych partii ciała. Wspaniale izoluje poruszane partie mięśniowe, powoduje wzrost siły przy minimalnym nakładzie pracy związanym z przygotowaniem stanowiska treningu. Mnogość różnego rodzaju przyrządów powoduje coraz większą popularność takiego treningu siłowego.

Trening obwodowy

To bardzo atrakcyjna forma zajęć grupowych pod okiem instruktora, w praktyczny sposób wykorzystująca formę aerobową, stawiająca nowe wyzwania pracy mięśniowej prowadzące do poprawy sylwetki, zdrowia i samopoczucia. Dzięki niemu zwiększa się wytrzymałość siłowa, doskonali układ krążenia i oddychania oraz wpływa pozytywnie na rozwój szybkości i koordynacji ruchowej. To zajęcia o wszechstronnym zastosowaniu, prowadzone z różnym natężeniem i różnej częstotliwości, stosowane od dawien dawna przez wszystkie grupy rekreacyjne, sportowe, wyczynowe i rehabilitacyjne. Trening taki składa się z 8-12 ćwiczeń ustawionych w obwodzie, angażujących różne grupy mięśniowe. Przeciętny czas trwania każdego z ćwiczeń wynosi od 20 do 60 sekund. W każdym ćwiczeniu wykonuje się maksymalną ilość powtórzeń. Nie stosuje się przerw między ćwiczeniami, a jedynie po wykonaniu obwodu. Podczas jednej sesji treningowej obwód powtarza się 2-5 razy. Obciążenie powinno wynosić od 40% do 60% możliwości ćwiczącego. Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych do uprawiania takiej formy treningu.

afcross_plakat

Afcross

Intensywny trening oparty na koncepcji CrossFit rozwijający wszystkie aspekty szeroko pojętej sprawności fizycznej. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność gimnastyczną, gibkość i wytrzymałość. Kształtowanie charakteru oraz ciała przy pomocy ćwiczeń angażujących każdą partię mięśniową.

tabata

Tabata

Intensywny trening interwałowy na zasadzie protokołu 4-minutowej Tabaty (powtarzanej ok 3/4 razy) Ekspresowa dawka aktywności dająca widoczne efekty w dość krótkim czasie. Rozpędzi Twój metabolizm i sprawi, że będziesz spalać kalorie jeszcze długo po zakończonym treningu.

50+ / UTW – trening siłowy

Różnorodne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które pozwolą cieszyć się zdrowym ciałem na dystansie całego życia. Trening skupia się na poprawie elastyczności, gibkości, wzmocnieniu mięśni głębokich i posturalnych oraz poprawie ogólnego samopoczucia. To duża dawka aktywności w świetnym towarzystwie zatrzymująca uśmiech i pozytywne spojrzenie na każdy dzień.