Atlas Fitness Club

Tel. 62 747 53 93

manager: 501 520 607 - Justyna Orpel
63 -200 Jarocin ul. Sportowa 6

Poniedziałek - Piątek 7:30 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec

MW Metal Squash League

mw_metal_squash_league_2
 

Trening siłowy

Trening siłowy na wolnych ciężarach

Prawidłowo przeprowadzony trening na wolnych ciężarach ma bardzo korzystny wpływ na organizm człowieka. Powoduje zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni, wzmacnia kości, więzadła i stawy. Wspaniale wpływa na samopoczucie, pomaga w przezwyciężaniu napięć związanych z życiem codziennym. Bez względu na wiek poprawia stan zdrowia i sprawność fizyczną. Przeprowadzany jest głównie z udziałem sztang i hantli. Ważna jest technika wykonania, tempo oraz dobrany ciężar. Jest treningiem bardzo anabolicznym.

Trening siłowy na nowoczesnych maszynach

Stał się dostępny dla wszystkich grup ćwiczących ze względu na wygodę i łatwość ćwiczenia poszczególnych partii ciała. Wspaniale izoluje poruszane partie mięśniowe, powoduje wzrost siły przy minimalnym nakładzie pracy związanym z przygotowaniem stanowiska treningu. Mnogość różnego rodzaju przyrządów powoduje coraz większą popularność takiego treningu siłowego.

Trening obwodowy

To bardzo atrakcyjna forma zajęć grupowych pod okiem instruktora, w praktyczny sposób wykorzystująca formę aerobową, stawiająca nowe wyzwania pracy mięśniowej prowadzące do poprawy sylwetki, zdrowia i samopoczucia. Dzięki niemu zwiększa się wytrzymałość siłowa, doskonali układ krążenia i oddychania oraz wpływa pozytywnie na rozwój szybkości i koordynacji ruchowej. To zajęcia o wszechstronnym zastosowaniu, prowadzone z różnym natężeniem i różnej częstotliwości, stosowane od dawien dawna przez wszystkie grupy rekreacyjne, sportowe, wyczynowe i rehabilitacyjne. Trening taki składa się z 8-12 ćwiczeń ustawionych w obwodzie, angażujących różne grupy mięśniowe. Przeciętny czas trwania każdego z ćwiczeń wynosi od 20 do 60 sekund. W każdym ćwiczeniu wykonuje się maksymalną ilość powtórzeń. Nie stosuje się przerw między ćwiczeniami, a jedynie po wykonaniu obwodu. Podczas jednej sesji treningowej obwód powtarza się 2-5 razy. Obciążenie powinno wynosić od 40% do 60% możliwości ćwiczącego. Nie ma żadnych ograniczeń wiekowych do uprawiania takiej formy treningu.

afcross_plakat

Afcross

Intensywny trening oparty na koncepcji CrossFit rozwijający wszystkie aspekty szeroko pojętej sprawności fizycznej. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność gimnastyczną, gibkość i wytrzymałość. Kształtowanie charakteru oraz ciała przy pomocy ćwiczeń angażujących każdą partię mięśniową.

tabata

Tabata

Intensywny trening interwałowy na zasadzie protokołu 4-minutowej Tabaty (powtarzanej ok 3/4 razy) Ekspresowa dawka aktywności dająca widoczne efekty w dość krótkim czasie. Rozpędzi Twój metabolizm i sprawi, że będziesz spalać kalorie jeszcze długo po zakończonym treningu.

50+ / UTW – trening siłowy

Różnorodne ćwiczenia ogólnorozwojowe, które pozwolą cieszyć się zdrowym ciałem na dystansie całego życia. Trening skupia się na poprawie elastyczności, gibkości, wzmocnieniu mięśni głębokich i posturalnych oraz poprawie ogólnego samopoczucia. To duża dawka aktywności w świetnym towarzystwie zatrzymująca uśmiech i pozytywne spojrzenie na każdy dzień.

cialis male enhancementafrican fly male enhancementanaconda xl male enhancementstrong male sex enhancement super bull 6000 hard long erection pillscyvita fast acting male enhancement tabletsxanogen male enhancement price in indiasafe male sexual enhancement pillsmale enhancement pills mayo cliniccheap male enhancement pills viswissmaxx 30 male enhancementvasoplex male enhancement