Atlas Fitness Club

Tel. 62 747 53 93

manager: 501 520 607 - Justyna Orpel
63 -200 Jarocin ul. Sportowa 6

Poniedziałek - Piątek 7:30 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec

MW Metal Squash League

mw_metal_squash_league_2
 

Fitness

Fitness

Zrodził się w Kalifornii. Uosabia ruch. Ruch to zdrowie, dynamika, energia i ekspresja, a klub fitness jest miejscem, gdzie ta energia znajduje ujście. Ćwiczenia wykonuje się w tłumie aktywnych fanatyków ruchu, często rozkrzyczanych i zadowolonych z faktu, że bawiąc się, robią coś pożytecznego dla zdrowia i sylwetki. Fitness to praca często nie do wykonania w samotności. Człowiekowi brakuje samodyscypliny, a w grupie trening przychodzi łatwiej. Ten sam człowiek potrzebuje również ciszy, spokoju i przemyśleń, zrodzonych w momentach samotności. Wówczas odradza się duchowo i regeneruje fizycznie. Wszystkie te elementy znajdują się w treningu grupowym przy muzyce.
Każdą formę fitness charakteryzują specyficzne procesy zachodzące podczas wysiłku w pracujących mięśniach i innych narządach. Analiza dostępnych form pod kątem wytyczonego celu staje się najważniejszym kryterium podziału form fitness, tym bardziej, że uczestnicy zajęć zazwyczaj kierują się konkretną potrzebą.

TBC
Zestaw nieskomplikowanych ćwiczeń na każdą partię ciała, wpływających na wszystkie płaszczyzny rozwoju sylwetki – kondycję, siłę oraz kształtowanie/rzeźbienie mięśni. Zajęcia w rytm muzyki z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała, ciężarków, stepów i mat. Polecane dla każdego, jednak głównie skierowane dla uczestników średnio zaawansowanych.

 

JUMP & SHAPE 
Świetna zabawa na trampolinach, która przy okazji wniesie wiele korzyści dla ciała. Wyszczuplisz uda i pośladki, a dodatek elementów SHAPE sprawi, że zaangażujesz także górne partie. To trening spalający mnóstwo kalorii a jednocześnie kształtujący całą sylwetkę.

 

COMBAT
Bardzo energetyczny trening interwałowy z elementami mieszanych sztuk walki. Dzięki ciągłej dynamice ćwiczeń zwiększysz wytrzymałość i wydolność płuc, poprawisz siłę mięśni. Intensywność ćwiczeń zależy od Twojego wkładu. Trening polecany zarówno dla osób z wielkimi pokładami mocy jak i dla tych, którzy dużo czasu w ciągu swojego dnia poświęcają pracy umysłowej.

 

STEP 
To trening choreograficzny przy muzyce z użyciem platformy. Podczas tych zajęć poprawisz kondycje, nogi staną się smuklejsze, a pośladki jędrne. Dobra zabawa dla każdego, która pomaga w utracie zbędnych kalorii.

 

BOX & SHAPE
Intensywny trening łączący fitness z elementami sportów walki, który w kontrolowany sposób spala zbędne kalorię i wyzwala z ciała negatywną energię. Wprowadzone elementy wzmacniające pozwalają wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie różnych partii ciała. Trening polecany w szczególności dla osób, które posiadają niespożyte pokłady energii, a nie wiedzą do końca jak ją odpowiednio spożytkować.

 

PILATES 
Trening łączący cechy rehabilitacji i fitness dzięki któremu wzmacniamy kręgosłup i poprawia się postawa ciała, funkcje oddechowe oraz krążenia krwi. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmacniają, ujędrniają i rozciągają ciało w celu zwiększenia elastyczności i siły. Zajęcia dla osób w każdym wieku chcących żyć aktywnie, uwolnić się od stresu i zyskać większą świadomość swojego ciała.

 

ZUMBA 
Połączenie tańca, energetyzującej, porywającej do zabawy muzyki i niezwykłej mocy fitnessu sprawiają, że te zajęcia są dla osób pełnych energii, które lubią taniec, a przy okazji chciałyby spalić mnóstwo kalorii i dobrze się bawić.

 

BODY WORKOUT 
Zajęcia spalające zbędną tkankę tłuszczową, rzeźbiące i wzmacniające całe ciało, o średniej intensywności. Oparte na treningu z obciążeniem własnego ciała oraz treningu siłowym, a różnorodność stosowanego dodatkowo sprzętu (takich jak np. sztangi, hantle, stepy) sprawiają, że są one zawsze interesujące. Zarówno dla osób początkujących jak i również zaawansowanych.

 

BODY SHOCK
Bardzo intensywne i dynamiczne zajęcia, dla osób mających dużo energii. Jest to intensywny trening dla całego ciała, poprawiający wytrzymałość i kondycję organizmu, przeznaczony dla średnio- i zaawansowanych uczestników, którzy szybko nudzą się tradycyjnymi aerobikami. Używając nieskomplikowanych i bezpiecznych choreografii, spalisz kalorie i wyszczuplisz ciało.

 

ABT 
Jest formą fitnessu zalecana jako trening wprowadzający i skierowany dla osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii.

 

FAT BURNING
Trening o średniej intensywności skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Połączenie dynamicznych kroków powtarzanych wielokrotnie z ćwiczeniami wzmacniającymi sprawiają, że mięśnie poprawiają sprawność i rzeźbią ciało przy rytmach dobrej muzyki.

 

YOGA
To zajęcia, które łączą ciało, umysł i ducha. To synchronizacja ćwiczeń oraz technik oddechowych. Wpływa na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmuje lat, jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.

 

BAR & BODY 
To połączenie treningu funkcjonalnego opartego na kombinacji ruchów z użyciem sztangi, hantli, stepu i maty. Przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, osób które dopiero zaczynających ćwiczyć oraz osób zaawansowanych. Systematyczny trening poprawia wytrzymałości, wzmacnia cały aparat ruchy i rzeźbi mięśnie

 

JUMP 
Trampoliny są polecane jako świetna zabawa i trening dla wszystkich. M.in. wzmacnia mięśnie, rzeźbi głównie dolne partie ciała i spala mnóstwo kalorii. Wpływa pozytywnie na układ oddechowy i poprawia gibkość.

 

FUNCTIONAL AFRO
Jest to połączenie treningu funkcjonalny z muzyką afrykańską. Oparty na ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała pełnych energii i dynamiki połączonych w elementy prostej choreografii, dzięki czemu spalisz kalorie i wyszczuplisz ciało.

 

HIIT 
Intensywny trening interwałowy. Są to zajęcia przeznaczone dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu serii intensywnych ćwiczeń z przerwami na bardziej umiarkowane, pozwalające osiągnąć szybsze efekty w stosunkowo niedługim czasie.