Atlas Fitness Club

Tel. 62 747 53 93

manager: 501 520 607 - Justyna Orpel
63 -200 Jarocin ul. Sportowa 6

Poniedziałek - Piątek 7:30 - 22:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 16:00

Trening EMS - miha bodytec

mihabodytec

MW Metal Squash League

mw_metal_squash_league_2
 

Fitness

Fitness

Zrodził się w Kalifornii. Uosabia ruch. Ruch to zdrowie, dynamika, energia i ekspresja, a klub fitness jest miejscem, gdzie ta energia znajduje ujście. Ćwiczenia wykonuje się w tłumie aktywnych fanatyków ruchu, często rozkrzyczanych i zadowolonych z faktu, że bawiąc się, robią coś pożytecznego dla zdrowia i sylwetki. Fitness to praca często nie do wykonania w samotności. Człowiekowi brakuje samodyscypliny, a w grupie trening przychodzi łatwiej. Ten sam człowiek potrzebuje również ciszy, spokoju i przemyśleń, zrodzonych w momentach samotności. Wówczas odradza się duchowo i regeneruje fizycznie. Wszystkie te elementy znajdują się w treningu grupowym przy muzyce.
Każdą formę fitness charakteryzują specyficzne procesy zachodzące podczas wysiłku w pracujących mięśniach i innych narządach. Analiza dostępnych form pod kątem wytyczonego celu staje się najważniejszym kryterium podziału form fitness, tym bardziej, że uczestnicy zajęć zazwyczaj kierują się konkretną potrzebą.

SLIM EXTREME
To specyficzne zajęcia choreograficzne dające wzmacnianie ukierunkowane , charakteryzujące się intensyfikacją ćwiczeń w czasie.To dynamiczny trening przy energetycznej muzyce bazujący na  obciążeniu własnego ciała I odciągający od myśli dnia codziennego.To zajęcia w których zaangażowanie jest priorytetem a wzmocnienie ciała efektem  Jedyne zajęcia które dzięki swojej strukturze dają ci odpocząć dopiero po jednej pełnej godzinie.

 

BODY MOVEMENT
Innowacyjne zajęcia oparte na ruchu własnego ciała z elementami stretchingu i relaksacji wywodzące się ze sposobu poruszania  zwierząt oraz zawodników w sztukach walki . Ćwiczenia charakteryzujące się pracą nad równowagą, mobilnością ,elastycznością, balansem w doskonaleniu techniki ruchowej w płynnych przejściach, dzięki którym Twoje ciało będzie silne a ruch bardziej świadomy.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Ćwiczenia opierają się  na wzmacnianiu mięśni głębokich , rozciąganiu przykurczonych stref naszego ciała i zmniejszeniu napięć. To idealne połączenie relaksu jak i pracy nad mięśniami brzucha, grzbietu i pośladków, dające poprawę ogólnej sprawności  fizycznej. Zajęcia mają charakter profilaktyczny, kształtujące naturalne wzorce ruchowe, pomagające zapobiegać ewentualnym bólom w obrębie kręgosłupa.

 

WOD (Workout of the day)
Wod to seria ćwiczeń , które należy wykonać podczas treningu. Zawiera kombinacje pracy z ciężarem zewnętrznym, treningu kondycyjno – interwałowego oraz gimnastyki.  Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką w tempie narastającym, następnie przechodzimy do nauki techniki ćwiczeń dochodząc do  wykonania WOD’a – treningu dnia. Zakończone są rozciąganiem oraz wyciszeniem organizmu. WOD jest kompleksowym narzędziem do polepszenia ogólnej sprawności fizycznej oraz pracowania nad wszystkimi cechami motorycznymi w grupie zaawansowanej.

 

FAT KILLER
Intensywne zajęcia w stylu obwodowym, charakteryzujące się pracą w określonym tempie i z określoną  intensywnością tylko I wyłącznie dla tego typu zajęć . Idealnie skomponowany program angażujący wszystkie partie mięśniowe, pozwalający pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, podbudować kondycję fizyczną jak i siłę. Przeznaczony jest dla osób średnio-zaawansowanych jak i zaawansowanych.

 

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
Specjalnie dobrane ćwiczenia wzmacniające i kształtujące dolne partie ciała ze szczególnym naciskiem na pośladki. Trening wykorzystuje obciążenie własnego ciała, gumy oporowe oraz obciążenie zewnętrzne. Regularne uczęszczanie na zajęcia sprawi, iż staniesz się właścicielką krągłej, kształtnej bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu tej części ciała, która dla kobiet jest ich atrybutem.Brazylijskie pośladki to trening cechujący się finezją i kobiecością, przeznaczony dla osób początkujących jak i zaawansowanych na którym nie  zabraknie również elementów wzmacniających brzuch.

 

STEP 
To trening choreograficzny przy muzyce z użyciem platformy. Podczas tych zajęć poprawisz kondycje, nogi staną się smuklejsze, a pośladki jędrne. Dobra zabawa dla każdego, która pomaga w utracie zbędnych kalorii.

 

KICKBOX
Intensywny trening łączący fitness z elementami sportów walki, który w kontrolowany sposób spala zbędne kalorię i wyzwala z ciała negatywną energię. Wprowadzone elementy wzmacniające pozwalają wymodelować sylwetkę oraz wzmocnić mięśnie różnych partii ciała. Trening polecany w szczególności dla osób, które posiadają niespożyte pokłady energii, a nie wiedzą do końca jak ją odpowiednio spożytkować.

 

PILATES 
Trening łączący cechy rehabilitacji i fitness dzięki któremu wzmacniamy kręgosłup i poprawia się postawa ciała, funkcje oddechowe oraz krążenia krwi. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmacniają, ujędrniają i rozciągają ciało w celu zwiększenia elastyczności i siły. Zajęcia dla osób w każdym wieku chcących żyć aktywnie, uwolnić się od stresu i zyskać większą świadomość swojego ciała.

 

ZUMBA 
Połączenie tańca, energetyzującej, porywającej do zabawy muzyki i niezwykłej mocy fitnessu sprawiają, że te zajęcia są dla osób pełnych energii, które lubią taniec, a przy okazji chciałyby spalić mnóstwo kalorii i dobrze się bawić.

 

Antycellulit Program 
Jest formą fitnessu zalecana jako trening wprowadzający i skierowany dla osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii.

 

FAT BURNING
Trening o średniej intensywności skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Połączenie dynamicznych kroków powtarzanych wielokrotnie z ćwiczeniami wzmacniającymi sprawiają, że mięśnie poprawiają sprawność i rzeźbią ciało przy rytmach dobrej muzyki.

 

YOGA
To zajęcia, które łączą ciało, umysł i ducha. To synchronizacja ćwiczeń oraz technik oddechowych. Wpływa na ogólną sprawność organizmu, jego siłę, gibkość i wytrzymałość. Odejmuje lat, jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrostanu zdrowotnego i odprężenie.

 

Power Bar 
To połączenie treningu funkcjonalnego opartego na kombinacji ruchów z użyciem sztangi, hantli, stepu i maty. Przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, osób które dopiero zaczynających ćwiczyć oraz osób zaawansowanych. Systematyczny trening poprawia wytrzymałości, wzmacnia cały aparat ruchy i rzeźbi mięśnie

 

JUMP 
Trampoliny są polecane jako świetna zabawa i trening dla wszystkich. M.in. wzmacnia mięśnie, rzeźbi głównie dolne partie ciała i spala mnóstwo kalorii. Wpływa pozytywnie na układ oddechowy i poprawia gibkość.

 

HIIT 
Intensywny trening interwałowy. Są to zajęcia przeznaczone dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu serii intensywnych ćwiczeń z przerwami na bardziej umiarkowane, pozwalające osiągnąć szybsze efekty w stosunkowo niedługim czasie.